feb 22 2009

Fáking eszkimókia

Nemtudom ki hogy van vele, de én személy szerint utálom a telet.

vagyis egészen pontosan ez így nem teljesen igaz...szóval pontosítok.A telet igazából szeretem, szeretem amikor a gyönyörű havas tájon csillog a napsütés....esetleg óriási pelyhekben hull a hó. Igen....ezeket szeretem.... de akkor mi volt a legelején ez a

    Nemtudom ki hogy van vele, de én személy szerint utálom a telet.

felszólalás?

A tél sajnálatos velejárója a HIDEG, na azt utálom én voltaképp! Szóval száz szónak is egy a vége, elmúlhatna végre ez a kibaszott szar fránya hideg idő.

Egy fél órával ez előtt kb leugrottam cigiért. Persze annyira közel nincs a közért, hogy ebben az idöben gyalog nekivágjak. Meg sem fordulna a fejemben :)

Viszont ahhoz, hogy elindulhassak, jégkaparás következett. fákk! Az a szép az egészben, hogy kb. másfél órával ezelött jöttem haza, nem is számitottam rá, hogy le fog fagyni a szélvédő. Nemszámít, cigi kell nincs mese. Jégtelenítés közben enyhe gyanu támad bennem, de elhesegetem.....ugyanis csibészesen opálos marad az üveg miután lekepartam kivülröl. Csak nem,......De!

Az várt, amitöl titkon féltem, míg kívülröl "maszíroztam" az üveget. Belűlről is le volt fagyva. LOL. Ha jól rémlik, ennél a résznél hangosan felsírtam. Elkezdtem kacérkodni a gondolattal, hogy akkor leszokok a dohányzásról.....de rövid idön belül győzött a genetikailag kódolt nikotinéhség, és lekapartam a jeget belülröl is.


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyapisa.blog.hu/api/trackback/id/tr30957653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása