feb 23 2009

Ennek a télnek sose lesz vége.

Ma reggel ébredés után, miután az életmentő kávémat szürcsöltem és az emiljeimet olvasgattam, véletlenül rátévedt a szemem a firefox időjósára. Hiba volt. Amit mondott kicsit sem volt szimpatikus. Hó, hó, hó, +hideg.....nc.

Vettem a bátorságot, és kikukucskáltam a redőny alatt. Sajna a netes időjós hangyányit sem kamuzott....sőt!

SP_A0200SP_A0201SP_A0205SP_A0204

Amit láttam az csak a nagy fehérség .... naccerü.... és mikor lenne ennek vége? ki tudja.

De már igencsak ideje lenne. Nekem ennyi tél elég volt! értsétek meg! :)

És nem CSAK azért volt már ebből elég, mert a fehér mellé járnak a minuszok is...... na ja, az is, de tudom, hogy ha kint minden fehér az azt is jelenti, hogy az utakon megtöbbszöröződik a "faszláma vagyok, de akkor is kocsival megyek ma is" típusu soförök jelenléte.

Kezdődjék hát a mai nap!!

GL! HF! :D


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyapisa.blog.hu/api/trackback/id/tr89960679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása